miercuri, 3 februarie 2010

...and what people!

Cateodata eu ma mir ca inca ma mai mir de unele lucruri care sunt la ordinea zilei pe aici...Ok,intelesesem eu cat de cat ca cei cu bani si cu functii inalte sunt usor dispretuitori si reticenti la tot ce nu tine de domeniu familia si prietenii lor,indiferenti la muuulte alte aspecte,insa intr-o zi obisnuita a existentei mele am observat ca pana si un vanzator de la colt are un tupeu fantastic sau mai bine zis scarbos.Sperand ca iarna o sa treaca repede si mai alea ca nu s-a dat in laturi in a arata asta,am incetat sa-mi mai cumpar accesorii de iarna.Pana cand, intr-o zi mi-am pierdut manusile si culmea,in aceeasi zi au inceput si gerurile alea arihicunoscute.Dat fiind faptul ca nu sunt Monica Columbeanu,m-am dus doar pana la colt sa-mi iau o pereche de manusi sa mai pacalesc frigul.Ei bine acolo am dat peste un domn care nici macar nu s-a uitat cand am intrat,desi era la un metru in fata mea si eu mai aveam pretentia sa-mi raspunda la dragutul "buna ziua" pe care i l-am oferit gratis.Am trecut peste,am luat in graba priam pereche de manusi negre pe care am vazut-o si a trebuit sa intreb de 2 ORI??? ca sa-mi raspunda la simpla intrebare"cat costa".Bineinteles ca mi-a dat restul in timp ce admira frumoasa natura moarta de afara.Lasandu-l in scarba,am iesit pe usa unui magazin in care nu o sa mai intru never indiferent de nevoi:)

2 comentarii: