sâmbătă, 9 ianuarie 2010

My first day

Uite-ma si aici...pe blog...am facut-o si pe asta.Nu eram nici pro nici contra blog-urilor dar pur si simplu nu dadeam importanta acestei chestiuni.Pana intr-o zi cand am inceput sa simt nevoia de a scrie ceva,de a scrie ceea ce simt,undeva.Am luat un pix si o foaie insa nu imi venea a scrie...as fi aruncat haria la "recicle byn" si...?Enegie consumata...Atuni mi-a venit ideea unui blog,am intrat pe google am incput sa-l creez insa la un anumit level mi-a picat netu X(! Ideea e ca in acea seara nu mi s-a mai conectat.Am uitat de blog destul de repede pana cand,azi de dimineata am citi blogul lui Serban Huidu(de unde mi-am si dat seama ca noi doi avem ceva in comun) si mi-am zis...hai sa incer si partea buna e ca...inca imi merge netul:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu